lauantai 25. tammikuuta 2014

HILÖY 2014! (ja pari lainausta Holiday-leffasta)

Vuosi on nyt vaihtunu, 2013 oli yks piece of shit, tammikuu on kohta jo koluttu, olo on helpottunu ja mieli jotenki iisimpi. Tuntuu et oon kaiken viime vuoden myllerryksen jälkeen taas oma itteni, ja se on nii ihanaa et mikää ei oo tuntunu näi hyvältä pitkään aikaan. Ihmismieli on kummallinen, must say.

Vuodenvaihteessa ei tehty lupauksia, koska ne kuulostaa nii typeriltä, mut pari päätöstä tuli iskettyy uuden vuoden vaihtuessa:

*Toteuta ne haaveet mitä oot funaillu jo LIIAN kauan (koska se on kuitenki mä ite joka päätän mun elämästä)
*PIDÄ KIVAA JA NAUTI! No matter what.

Mä täytän tänä vuonna 30v, ja oon siitä nii pähkinöinä et ei mitää järkee. Aiemmi sitä luuli et tähä mennes tietää jo kaikesta kaiken, eikä muutu ihmisenä paljoo siitä mitä joskus päälle parikybäsenä on. Ehkä typerin ajattelutapa ikinä :D, alan tajuu nyt sen vanhempien jankkaaman "kyllä sä vanhempana sit tajuut." Lesson absofuckinglutely learned. Moni samanikänen frendi potee ikäkriisiä, ja hetkittäin se lannistaa kyl omanki mielen ku yrittää tasapainoilla Peter Pan - kompleksin ja "yhyymulpitäsollajomiesjaperhejatalojaautojakaikkee" välillä. Oikeesti. Don't care. Oisha se varmasti kiva, mut ei kukaan voi pakottaa sua muottiin johon sä et sovi. "Very square peg, very round hole."

Täst vuodest tulee niin siisti :).

"In the movies we have leading ladies and we have the best friend. You, I can tell, are a leading lady, but for some reason you are behaving like the best friend."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti